Ako jednoducho realizovať prechod na nový podnikový informačný systém

EcoSun je podnikový informačný systém, ktorý integruje a automatizuje veľké množstvo firemných procesov. Pokrýva veľkoobchodný a maloobchodný predaj, komunikácia s e-shopmi, účtovníctvo, spracovanie miezd, riadenie obchodu a mnohé ďalšie oblasti.

Správna implementácia je najdôležitejším faktorom pri zavádzaní nového informačného systému vo firme.

Ako postupujeme pri zavádzaní systému EcoSun:

• Analyzujeme a špecifikujeme požiadavky na softvér a hardvér

• Nainštalujeme softvérové riešenie

• Vyškolíme používateľov

• Prenesieme dáta z pôvodných systémov

• Nakonfigurujeme systém podľa požiadaviek

• Skontrolujeme prevedené údaje

Nečakané udalosti minimalizujeme testovacou prevádzkou pred oficiálnym spustením systému EcoSun.

Medzi zásadné prínosy ktoré ponúka náš podnikový informačný systém EcoSun patria:

Efektívne zobrazovanie informácií – z množstva vstupných dát ktoré sú v programe evidované, si môžete zobraziť len tie údaje, ktoré pre svoju prácu práve potrebujete. Aplikácia umožňuje podmienené formátovanie, ľubovoľné usporiadanie stĺpcov v prehľadoch, úpravu vstupných formulárov, atď.

Individuálne prispôsobenie programu a poradenstvo – zabezpečujeme nastavenie a doprogramovanie nášho softvérového riešenia na mieru. Naši konzultanti poskytujú individuálnu odbornú pomoc prostredníctvom telefónu a e-mailu, alebo formou vzdialenej pomoci cez TeamViewer.

Flexibilné importy a exporty - import uľahčí prenos firemných dát z predchádzajúceho softvéru, ako napríklad Kros, Pohoda, V-Soft a iných, nemusíte si dané údaje ručne dopĺňať do programu. Samozrejmosťou je export údajov zo systému EcoSun do Excelu na jeden klik.

Stavebniny, elektronika či potraviny – EcoSun uľahčí prácu v akomkoľvek odvetví

Komplexné softvérové riešenie EcoSun pomáha manažovať firemné procesy a ekonomickú agendu tak, aby ste ich mali plne pod kontrolou.

Pre maloobchod EcoSun poskytuje kompletnú prácu so všetkými druhmi dokladov, komfortnú inventarizáciu zásob a sledovanie výrobných čísel, či obalov. Často sa využíva eKasa, vernostný systém so zákazníckymi kartami, podpora platobných terminálov. V potravinách je bežné použitie elektronických váh, kde pokladňa vie načítať vážený tovar z vytlačeného čiarového kódu.

Pre veľkoobchod sú okrem štandardných operácií s objednávkami, faktúrami a skladom k dispozícii aj ďalšie špecializované moduly ako akciové a zákaznícke cenníky, prípadne podpora mobilných skladníkov. Aplikácia komunikuje s celým radom e-shopov a prepravných spoločností, čím zefektívňuje obchod, logistiku a expedíciu.

 

 

tím Sunsoft